fredag den 25. juli 2008

Træt

Jeg er træt idag. har de to sidste dage haft en underlig hovedpine især over venstre øje. Gad vide om det er ammerelateret?? Drikker en masse væske og håber det blir bedre. I det hele taget er kroppen lidt mørbanket så jeg tror jeg må prøve seriøst at indarbejde middagslur (som Casper og Fjord er igang med) Dejligt at amningen kører, han spiser virkelig meget men hårdt for kroppen (altså min) Brystvorrterne overlever på fårefedtsalve :)

Casper er syg. Noget krampe noget med maven. Øv! Håber ikke (7-9-13) det rammer resten af hustanden her på 8 dagen for det nye liv.
Kan godt mærke at det påvirker forholdet meget pludselig at være tre. Havde egentligt forstillet mig at det mest var manden der blev påvirket af tosomhedens opbrud men det er det altså ikke her.

Lidt underligt humør idag. Lidt trist, tænker på min far og mormor som jeg så gerne ville have vist ham til. Jeg ved godt de nok ser ham men kan jo for pokker ikke være 100% sikker. Jeg håber!


(kan kinder mon eksplodere hvis de vokser for hurtigt? Synes nærmest man kan høre MiniMumis gro...:))

7 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Lige en hilsen her fra Randers og sender lige lidt varme tanker til dig og den lille Fjord (hvor sødt)....sender dig lige lidt flyvende energi og kondensereten tankemæssig minralvandskur fra Den permanentes salte vand....

venlige tanker fra Anita

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

også til kæresten...

Anonym sagde ...

Hej lille Fjord nu har mormor sørget for, at du næste år kan komme i bølgen blå..Har købt badebukser str. 1 år, de er bare seje med the little Red Tractor på.
Vi har også en film med den,som Sebastian( din fætter), vil se igen og igen.
De er sikre mod sol Factor 50+ :)--- Vi glæder os til at få musikalske venner på besøg til aften og meget til at høre det Australske bambus rør, jeg ikke kan huske navnet på...Det kan vist høres flere km. væk.....Så måske din far og mors venner længere henne, kan høre det...Forsat god spiselyst mange knus ogiv lige far og mor et.

Som mig sagde ...

'Didgeridoo' - hedder det:-)

fasterfis sagde ...

hov for sørensen, jeg vidste da slet ik casper havde problemer med maven idag, det er ikke sådan når man ikke er online på værkstedet! nå men jeg håber det er ovre nu, selv om jeg vel burde have opdaget det, da jeg var hos jer for et øjeblik siden.
han er en sød lille smølf ham Fjord! ih altså.

Anonym sagde ...

Jeg tror også hovedpinen kan skyldes vejret. Jeg er i hvert fald meget påvirket i år... Migræne agtige tendenser i denne alt for varme varme...

Line sagde ...

Det er benhårdt at have en nyfødt, tag al den hvile du kan få, det vil komme godt igen...
Dejligt at følge med...