mandag den 7. juli 2008

ære være...


Jeg kunne virkelig godt lide Anne Braad som desværre er død idag kun 61 år gammel.
Hun var præst i Stefans kirken som var min "startkirke" her på nørrebro (skiftede dog til sankt johannes kirke da jeg råsavnede orgel i stefans...men ville gerne have haft hende med)


Ære være hendes minde, jeg kan godt lide kvinder hvis blik og intensitet gør mig en smule bange! Og måden hun var krop i sin kirke på...farede rundt og op og ned og var ikke bleg for at henvende sig til menigheden. Det var dejligt nærværende og levende!




3 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Alphafeen !

ja lige netop hende havde jeg også et rigtigt positivt forhold til...dog kun fra medierne, men der gjorde hun sig som et godt og altid vældig engageret menneske i mine øjne...ën som sagde hvad hun mente, og som tog parti for de svageste og havde mod til at sige det....læste det først her hos dig...men vil også gerne ære hendes minde....

Vivi Aggergaard sagde ...

Anne Braad var værd at høre på, trist at hun ikke er mere...
Jeg kendte hende kun fra medierne - men det gør jo ikke savnet af en klog og modig kvinde mindre..tak for oplysningen - synes ikke at have set noget om det andre steder.

Anonym sagde ...

Great information. Lucky me I found your site by
chance (stumbleupon). I've saved as a favorite for later!

my weblog - instructor auto