lørdag den 5. juli 2008

Tidlig Nørrebro morgen

Vågnede 4.30 og fik for mage tanker og kunne ikke sove mere. Prøvede en time men endte med at stå op, trække i tøjet og trissede ud i verden 5.30. Solen skinner, busserne er igang og der var mildtmorgenagtigt.
Gik ned af Tagensvej, ned om sankt hans torv og af Guldbergsgade hjem. Dejligt at have det hele lidt for sig selv. Ikke en lang tur men nok til at en meget grevid krop nu er træt i sofaen (med håndværkere i maven, de er jo helt sprøde på denne tid af døgnet :))

Hav en dejlig lørdag derude!

ps min svigerinde er gravid igen så der er en nevø/niece nr 3 på vej!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

morgener er bare så rare!

Majsen sagde ...

Kunne lige følge din tur, selvom ikke Nørrebro vant. Men søster har boet i området og i Guldbergsgade, så har mangen en gang ledt efter P-plads i gaderne omkring.

Hvorfor har jeg fornemmelsen af, at noget er under opsejling??? Prove me right or wrong......

Alphafeen sagde ...

Majsen: i så fald er det så meget under cover at jeg endnu ikke har opdaget det...:)

En pige jeg skriver med på et bleforum (altså stofbleer ;))som har termin samme dag som mig har lige mailet at hun havde vandafgang i nat...men her på nørrebro sker der ikke noget...på trods af hardcore havearbejde hele søndag :)

Majsen sagde ...

Øv - så spillede min intuition mig lige et puds der....!

Stofble forum - he he. Jeg forsøgte mig faktisk med stofbleer i en periode, men altså.... Hoppede med på Pampers/libero dillen efter kort tid. Den skal vi så hoppe af igen her fra fredag når der er ferie. Drengen ved godt, at nu lakker det mod enden. Enden i toilettet om man vil ;-)

Men håber SNART at jeg skal på posthuset og poste noget mod Nørrebro.....!!!!! Har du ikke noget mere have arbejde du lige skal have ordnet??

Anonym sagde ...

Det var en frisk morgentur.
I morgen fredag den 11 har jeg fri juhueee håber det bliver ligeså dejligt mange varme tanker.