tirsdag den 22. juli 2008

En hurtig update fra nørrebro

Hold op en dag igår...mælken løb til hvilket gjorde uhyggeligt ondt. Især i kombi med brystvorter der nærmest var ild i. Jeg var (og delvist er) en stormsvedende hormon bombe.
Og ja den berømte grædetur kom også, ret så heftigt endda!

Men kort siden sidst så endte vi lørdag aften på børneafd på Hvidovre fordi han ikke havde tisset. Det gjorde han dog heldigvis på lægen umiddelbart efter blærescanningen. og jeg kan tilføje at problemet er væk...under formiddagslur uden ble blev jeg i hvert fald (også sovende) ramt!

Igår var det lille nye menneske ved babykraniosakralterapeut. hans kranie/næsre var drejet lidt og han havde en del spændinger i især den ene skulder. Det har været så fint at se hvor meget mere kropsligt veltilpas han har været efter :)





Ligenu ligger han i lys i stuen da han er lidt gul og lidt træt så vi prøver at komme gulsot i forvejen.

7 kommentarer:

Majsen sagde ...

Du oplever alle aspekter af, at være nybagt mor. Ømhed, tudeture, tisseture osv.

Jeg kan anbefale at bruge muslinge skaller på de der "mælkeveje". Lyder vildt mærkeligt, men de kurerer altså temmelig meget.

Det er så skønt at læse med her. Vi kommer jo til at kende ham på afstand.

Anonym sagde ...

Ja det er rigtig godt...så er afstanden ikke så stor...

fasterfis sagde ...

uherha det lyder ik skægt med de der smerter.
men uh han ser sød ud hele tiden ham den bette. Er hans næse så lige nu!???

Alphafeen sagde ...

Majsen: det er dejligt at nogen har LYST til at læse med :)
(ren lanolin også ret godt!! må have fundet nogle skaller har godt set dem!)

Mor: niks :)

Pille: nej ikke helt....hun tjekker op på ham igen når hun er hjemme fra ferie om 3 uger

Heidi sagde ...

Hej
Kom lige forbi og fik et gys af glæde. Sikke en dejlig dreng I har fået! Tillykke med ham.
KH Heidi

Som mig sagde ...

Har I travlt? Venter spændt på nyt:-)

Som mig sagde ...

Og på fødselsberetning:-)