onsdag den 16. juli 2008

...

...kunne ikke sove så nu er der også vasket vinduer...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hæ hæ :-) Ja så tror jeg at du er ved at være klar. Vi ses snart. Knus Hanne

Anonym sagde ...

Hej Christina. Vil bare lige fortælle at jeg tænker dagligt på dig og følger spændt med herinde. Jeg kan udemærket selv huske hvordan det var at være på "overtid". Jeg håber at din omgivelser nyder din mave ekstra meget disse dage, for hvor er du bare smuk og kvindelig at se på (Det er sikkert derfor at du skal gå over tid).
Knus og kram fra Birgitte (Anettes søs)

Alphafeen sagde ...

Hanne: ja jeg tror nu aldrig det går igang ;)

Birgitte: ved altså godt hvem du er ;) ...og ja jeg håber nogen nyder det :) kommer bare ikke så meget ud...kan ikke helt overskue andet end nærområdet. Og TAK for tankerne!!

Anonym sagde ...

Kære Christina, du skal vide jeg følger intenst med her fra sidelinien. Vil desuden vide om du holder af regnbuer og fugle siddende på række.

Kærlige tanker fra Johanne

Alphafeen sagde ...

Johanne: hej søde...synes det er sjældent jeg ikke kan følge dig men der faldt jeg vist lidt af :)
Men elsker regnbuer...kan også godt lide fugle på rækker, bare der ikke blir så mange som i filmen "fuglene" af mister "H" :)