mandag den 14. juli 2008

div overhalinger indenom....:)

Altså....jeg bliver overhalet for vildt disse dage...:)

For 6 dage siden fødte en pige i Århus som jeg har snakket med igennem et stofbleforum på nettet (vi hedder næsten det samme og havde termin samme dage).

Nu har jeg så lige fået sms fra min "smspartner" fra min netmødregruppe (sms partnerens opgave er at fortælle resten af gruppen at den anden har født) som først skulle føde om 14 dage...hun fødte i nat, kun en halv time fra min termin (mage til køkultur, hmppprf ;))

Har endnu en netkvinde jeg skriver med fordi vi begge skal føde hjemme, hun har også termin senere end jeg men lur mig om hun ikke også overhaler mig....nå men jeg har alligevel også 5 maskiner tøj at lege med!

3 kommentarer:

Som mig sagde ...

Aj hvor strengt! Og jo længere man går over termin des mere uvirkeligt bliver det, at der nogensinde sker noget som helst...:-)

Alphafeen sagde ...

som mig: ja her til morgen stod jeg ligesom foran spejlet og "kom i tanke om" at jeg ER gravid...*LOL*

Anonym sagde ...

Det må være helt vildt træls!
Tænker meget på dig, og glæder mig også til der "sker" noget ;O)

Knus.