torsdag den 24. juli 2008

Ja her er lidt stille...

...og det er ikke af mangel på tanker, følelser, hverdagssager osv. Eller af mangel på en lækker lille stofblenumse der på alle planer vokser hver dag. Også indeni mig.
Idag tog jeg min første bybus med Fjord (en kende nervøs, faderen helt rolig), fik endelig shoppet en ammebh og købte pludselig en vaskemaskine (sælgeren pegede på min mave og sagde at den fik jeg jo snart brug for...jeg måtte så pege videre på barnevognen og sige at den havde jeg sgu allerede brug for nu...)
For pokker jeg er træt, øm livmoder, min ene fod svumlet op til elefant str (mega meget værre end da jeg var gravid, sært nok)....sååååå bær over med langsomheden ;)

9 kommentarer:

Maomis sagde ...

Fjord? Er det Minimuni der er kommet til at hedde Fjord? Det var da et sælsomt smukt navn. Det er vidunderligt at høre nyt. Fantastisk at du overhovedet har overskuddet til hvad du formår at fylde på herinde. Det er så stort og jeg glæder mig allerede til at høre meget mere .. når du orker. Tillykke endnu en gang med dig og med smukke Fjord.

Alphafeen sagde ...

Maomis: ja det hedder han...om vi får lov at kalde ham det. Ellers må han jo bare hedde det hos os :)

Som mig sagde ...

Ja, det er et rigtig fint navn I har fundet til ham:-) Får man ikke lov til ret meget mht navne 'nu om dage'?
Synes da også at jeg har hørt det hos andre iøvrigt, så mon ikke?
Der ligger han godt i Bedstes tæppe /sjal(dejlig farve!). Det billede vil jeg vise hende så snart jeg kan. Hun må altså til at have sig den bærbare pc snart, så hun kan følge med i alle vores blogge mm. Hun har sagt til min mor, at hun er bange for at hun bare kommer til at sidde ved den hele dagen hvis hun får én :-)
Kan godt huske den første bybustur - som var hjem fra fødegangen. Var også helt nervøs :-)
Synd med din fod. Hvad er der galt?

Som mig sagde ...

Ja, det er et rigtig fint navn I har fundet til ham:-) Får man ikke lov til ret meget mht navne 'nu om dage'?
Synes da også at jeg har hørt det hos andre iøvrigt, så mon ikke?
Der ligger han godt i Bedstes tæppe /sjal(dejlig farve!). Det billede vil jeg vise hende så snart jeg kan. Hun må altså til at have sig den bærbare pc snart, så hun kan følge med i alle vores blogge mm. Hun har sagt til min mor, at hun er bange for at hun bare kommer til at sidde ved den hele dagen hvis hun får én :-)
Kan godt huske den første bybustur - som var hjem fra fødegangen. Var også helt nervøs :-)
Synd med din fod. Hvad er der galt?

Alphafeen sagde ...

som mig: ja det ville være så fedt om bedste fik en bærbar....måske skulle vi bare alle splejse til en til sep... Hun har også sagt til mig at hun er bange for at komme til at hænge over den hele tiden (hvad er der i vejen med det??? ;)) men så må hun jo sige max 2 timer om dagen. Jeg synes sgu bare hun skal have en... Fjord er ikke på listen over godkendte navne, men vi regner da med at få det igennem. Mødte et barn der hed rebus for noge tid siden...såååå
Det må være ødemer i fødderne, bare underligt jeg ikke havde det som højgravid..

Som mig sagde ...

Ja, vi (min moder og jeg) talte faktisk lige om det der med at splejse til en pc til Bedste... Eller ihvertfald et massivt bidrag til én. Kan man ikke få én der passer til hendes behov for en 4-5000 kr?
Næææ hvad er der nu galt med at hænge over en computer hele dagen:-)?
Ja, det er virkelig hårdt for tosomheden med en tredje.. På flere planer.
Synes også, at jeg kan se at Fjords kinder er blevet mere runde:-) Godt at amningen kører! HAr du fået købt muslingeskallerne? Husk at slibe dem i kanten. Det glemte jeg i nogle mdr (ammehjerne?) og fik hele tiden mærker efter dem som næsten var lige så slemme som det de skulle hjælpe imod:-)
Danskvand skulle være godt hvis man får lidt svamp (som ligner en slags rødmen i starten).
FÅ SÅ INDFØRT DEN MIDDAGSLUR!!!
Læste engang, at det er lige så fysisk ressourcekrævende at amme som at arbejde som tømrer (eller hvad det var)... Og så alle de nye indtryk, tanker og små hverdagsting... Det er fanme hårdt!

Alphafeen sagde ...

Som mig:
Casper siger at vi kan få en ny til hendes behov til ca 3500kr. Synes jeg sgu vi skal (nu fandt han lige en på nettet til 2700kr)Det er da til at overskue :)

Og jeg HAR sovet idag :)

Vorterne har det bedre ..lanolin (fårefedt)i ren udgave gør underværker!

Anonym sagde ...

Jeg er fuldstændig vild med navnet Fjord... Hvor er det skukt!

Anonym sagde ...

Der skulle ha' stået SMUKT ;O)