fredag den 3. oktober 2008

stress

Jeg er så pokkers dårlig til at håndtere stress...og pokkers dårlig til at håndtere at jeg er dårlig til at håndtere det. Og om muligt endnu dårligere til at håndtere at jeg så let bliver stresset. ØV!

Lige nu synes jeg egentligt at bare at være mor og prøve at få hverdangen til at fungere er mere end rigeligt for min stresstærskel... Jeg har overhovedet ikke brug for ombygning, håndværkere, flytning, valg af institutioner (som man sikkert alligevel ikke får men moderen skal jo nærmest ud og besøge dem alle for at føle at hun har tjek på det) osv osv osv

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er sikker på,du er en god mor og Casper en god far. Det er klart en omvæltning , at have et barn man vil gøre sit bedste for. Det er jo nyt endnu og rytmerne ændres mange gange i starten, alt efter Fjords skiftende behov. Men kærlighed og tryghed og mad er de vigtigste basale behov og det opfylder I jo til fulde, så skub det ydre lidt væk og nyd ham, de bliver hurtigt store. Har I overvejet dagpleje...Rigtig god weekend. kærlig hilsen mor.