torsdag den 16. oktober 2008

Jeg forsøger...

...at holde styr på det hele: designe et køkken og bad i nogle meget lidt firkantede rum, finde håndværkere, stimulere Fjords vestibulær sans, søge byggetilladelser, kæmpe for Fjords fine navn, spise nok, rydde op så rodet ikke stresser mig, tjekke og besøge div institutioner til Fjords kommende vuggestueliv, overveje om flexlånet er vejen til undergang, sælge min lejlighed, være 200% nærværende med Fjord, huske at drikke nok, bestille stofbleer i usa, flytning, osv osv osv... Fuuuuuck!!

Og så har jeg også travlt med at slappe af...for så producerer jeg mere mælk siger Gudrun sundhedsplejersken!

ps...jeg ammede mens jeg skrev det her, jep nærvær...skal tisse og mangler stadig frokost...

1 kommentar:

Line sagde ...

Jeg tænker at du skal mærke efter hvad du har det godt med.Er det at stæse rundt er det okay. Men brænder du sammen af det, så skal du slappe af!

Jeg har set dig, jeg ved du er en fremragende mor for Fjord, med eller uden travlhed!