torsdag den 9. oktober 2008

Verdens allerdejligste Fjord!


...der trænes ryg og nakkemuskler (hvilket man faktisk overhovedet ikke gider for tiden ;))

...man har opdaget sine bittesmå fingre og at de kan bruges...OG at ting kan proppes op i savlboblerne!

...og humøret er højt (når service, mad og søvn altså er tiptop) og snakken går lystigt!

En mega træt mor frisker altså lidt op når hun halvt i koma kigger ned i vuggen og knægten lyser op i et KÆMPE godmorgen smil med tilhørende lydshow! :)

Jeg er glad for at han er min...!

11 kommentarer:

fasterfis sagde ...

åh flødeskums billedet i stort!! jeg stjæler nok lige et til den lyserøde side!
Det er snart på tide at nogen opfinder den teleport, så jeg kan besøge alle nevøerne i tide og utide!

Anonym sagde ...

Fantastiske billeder :O) !!!

Heidi sagde ...

Hvor er han dog dejlig. Og stor lige pludselig. Helt som det skal være - eller helt som HAN skal være ;-)

Anonym sagde ...

Eeeeej hvor er han dejlig ham Fjord og hvor er det vildt at se hvor hurtigt han vokser og bliver stor. Kæmpe tillykke med jeres skønne Fjord!

Som mig sagde ...

Han ligner godt nok dig, kusine! Det bliver jeg jo ved med at sige, men det er så vildt at se...Ved også godt at han ligner faderen (som faderen også selv pointerede:))

Alphafeen sagde ...

Faster fis: stjæl løs!

Som mig: jeg kan slet ikke se at han ligner nogen af os...ku være skægt at kunne se ham udefra!

fasterfis sagde ...

jo mand, se på billeder af dig som lille, så kan man se det.. jeg har et stående i vindueskarmen hvor du sidder på mors arm.. der kan man se det.. bare jeg havde en scanner, så ku du se det..

Maomis sagde ...

Hvor er han skøn. Man kan da ikke andet end at smelte. Ligner han ikke sin mor en smule?

Som mig sagde ...

Jo han gør altså så:)

anne sagde ...

Lige nu ligner han vist sin mor, hvor er han dog blevet stor den dreng, glæder mig til jul,så skal jeg rigtig se på Fjord barnet.

Majsen sagde ...

Aj han er sku da også fantastisk. Og næh hvor han ligner dig der på det miderste billede.

Hvad er jeres fornemmelse af underskrifts indsamlingen? Tror du navnet går igennem på baggrund af det? Er der minimums krav på x antal underskrifter? Det SKAL altså bare lykkeds, for vores allesammen lille blogbaby er jo Fjord, og kan ikke være andet.