torsdag den 16. oktober 2008

Ting og sager




Min højtelskede fevinge halskæde har til min meget store sorg været væk i mange måneder. Jeg har sågar været på hittegodskontoret efter den...idag da jeg lavede om på Fjords legekrog lå den i hjørnet sammen med visne blade fra en lilje! Hold op jeg blev glad, var lige ved at græde...
Midtbilledet: en fin nyindkøbt ring til at opveje at amningen umuliggør neglelak som jeg ellers elsker (jeg skal ha kemikalier et eller sndet sted fra ;))...den ligner noget fra havets dyb.
Havde jeg bare tidligere anet at angulus laver støvler specielt til søstjernen på østerbro...hold fast de er fede, de passer lige til mine brede andefodsfødder og min klemte nerve i venstre fod. Jeg var i butikken i 2 timer med barnevogn og hele pivtøjet og prøvede til sveden stod af mig. Billedet gør dem ikke ret, det mørke par har det fineste lille hul med en lukkedims i siden og de naturfarvede er meget finere i farven end på dette mobilphonbillede...
Købte jeg mon de mørke, de lyse, begge par eller slet ingenting som sædvanligt???

13 kommentarer:

fasterfis sagde ...

jeg gætter på de mørke.. de lyse minder mig om nogen du havde af mors engang, ihvert tilfælde i farve og højde op ad benet.. De mørke har den fine detalje og det er jo ikke at kimse af, selv om du sjældent jorder rundt i mørkt fodtøj.
og hvis du ikke valgte nogen, så er det fordi du bruger bloggen som beslutningsklub ;)
hvad lavede fjord så imens??

fasterfis sagde ...

og ringen er forresten også rigtig fin

Alphafeen sagde ...

Fjord blev underholdt af den flinke pige lidt af tiden...og nåede at græde, blive puttet, sove og vågne et par gange...
Hele 2 daer derinde troede uafhængigt af hinanden at han var en pige til trods for at han havde lyseblå stribe på...haha

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

mon du købte begge par....de ser gode og sunde ud....og med plads til tæerne...det er vigtigt....og de er også nogle fede støvler....uanset mærket...

Anne Gotfredsen. sagde ...

De er så flotte, jeg gætter på du købte begge :-)

Anonym sagde ...

Begge par ;O)

Anonym sagde ...

Må vi snart få afsløret, hvad du købte???!!!
Hvis du altså overhovedet købte noget!
;O)

fasterfis sagde ...

ja ud med svaret!!!! :D

Alphafeen sagde ...

.....jeg ruinerede mig selv :)
Købte dem begge, ligenu er de gemt bag en lænestol indtil jeg vænner mig til det ;)
Ja man behøver skam ikke være oldgammel for at være småsær :)

fasterfis sagde ...

hahahaha seeeejt! frem med dem så du kan se dem.. hvis det havde været flotte allstars havde jeg også taget hele butikken..

anne sagde ...

Tænkte det jo nok, jeg havde gjort det samme.

Anonym sagde ...

Sådan!!! :O) :O) :O)

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog