fredag den 20. juni 2008

..så er der nye billeder af mit badeværelse ;) (36+5 = 37 uge)





5 kommentarer:

Som mig sagde ...

Hvor er I fine, I tre!!
Det slår mig igen, at det altid er svært at forestille sig hvordan det er at opleve nogen som helst som forældre, før man har set det... Især mennesker man har kendt længe. Men når de så står der med vidunderet i armene, ser det altid ud som om, at de aldrig har lavet andet end at være mor/far. Det er da spøjst! Det matcher vel også lidt følelsen man normalt selv har, når man bliver forælder.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

de sødeste billeder...særligt det øverste...

Maomis sagde ...

Allermest er jeg helt vild med det første. Hvor er I skønne som I står der og omfavner baby. Jeg GLÆDER mig helt vildt til billedet hvor I står med baby i armene.

Anonym sagde ...

Kan slet ikke stå for det første billede, hvor er i dejlige!!!

KNUS!

Majsen sagde ...

Hvor er det skønt. Jeg tilslutter mig de andre omkring billede nr. 1.

Man kan også ligesom se, at tyngden er gået nedaf og baby begynder at forberede sig til mor og far. Jeg tror ski den savner jer allerede. Det ville jeg gøre, hvis jeg var den :-)