lørdag den 7. juni 2008

verdens bedste sted

Fik et kæmpe gip i maven da jeg læste på Antias blog for lidt siden...hun havde badet på mit alleryndlingssted i hele verden, Den permanente badeanstalt i Århus. Om sommeren er der en mandeafdeling, en kvinde og en fælles. Her plejede jeg at nyde kvinder i alle afskygninger, tykke, tynde, oldgamle, med et bryst, osv. Fantastisk sted. Om vinteren blev hele stedet så vores (vinterbadeklubben Jomsborg) og både mænd og kvinder nyder hele vinteren på herreafdelingen. Årrrrrrhhhhhh hvor jeg dog intet mindre end elsker det sted!!!

http://paperbowls.blogspot.com/2008/06/besg-p-badestedet-den-permanente.html

1 kommentar:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

nej da....sikken et fint link til min blog og omtalen af badestedet....glad for at kunne glæde dig