tirsdag den 3. juni 2008

endnu et læge besøg

...måske blærebetændelse igen, mit urin skal dyrkes til imorgen. Håber sgu ikke jeg skal have det kvalme pencilin igen. Derudover var der desværre protein i mit urin hvilket jo (sammen med vand i krop (har kun lidt) + højtblodtryk (har jeg ikke)) kan være symptomer på svangerskabsforgiftelse. Så jeg skulle gå hjem og ligge mig ned og slappe af og bliver så tjekket igen mandag.
Mine kvalme, koldssveds, besvimelsesagtige anfald der pt kommer næsten hver dag ringede lægen (hun er ung) tl fødegangen om, hun mente selv det var vena cava hvilket de sagde det ikke var men blodsukkerfald...men altså fik det skidt igen på vej hjem i bussen til trods for at jeg var fyldt med hurtige kulhydrater i form af lyst brød og varm cacao???

Gå hjem og slap af....jeg troede jeg slappede af. Jeg er jo for pokker altid stresset i mere eller mindre grad. Bare jeg kunne sove mig fra de sidste 5 uger (uden at have ondt i bækken når jeg vender mig og skulle op og tisse)

Og igen (jvf indlægget fra imorges) jeg ved sgu godt at jeg skal være taknemmelig for at lillen er i live i min mave...for helvede hvor er jeg bare ked af det hele idag.

4 kommentarer:

Som mig sagde ...

Hej kusine, ved ikke hvad vena cava er, men da jeg var ca lige så langt henne som du er nu, fik jeg det også jævnligt som du beskriver - især når jeg lå eller sad. Håber, at du finder ud af hvad der er los. Og at det ikke er svangerskabsforgiftning! Tanker herfra:-)

Maomis sagde ...

Det er ikke nok at minimumi er i live i maven. Det er også vigtigt at du har det godt og er tryg ved situationen ikke mindst. Hvis ikke du er tryg ved den besked du har fået, bør du kontakte dem igen, indtil du har vished. Det er så vigtigt.

Alphafeen sagde ...

som mig: vena cave er utilpashed fordi barnet presser mod en stor vene inde i kroppen...men det kan den ikke når man står, derfor tror de at det er det der blodsukkerfald. Må købe noget druesukker el lign og prøve at spise det lige når det kommer...
Tror ikke det er svangersnabsforgiftning... men holder selvfølgelig øje med om nogle af de andre symp blir kraftige...

Alphafeen sagde ...

Maomis: kan godt mærke at jeg sejler en smule og begynder at mærke utryghed over den strejke...har jo ikke set en jordemoder i 100 år pånær hende i nødberedskabet der fandt ud af at jeg havde blærebetændelse...og det skulle jo gå så hurtigt som muligt. De 6 formiddage om hjemmefødsel har jo også været aflyst så det kan jeg også mærke en smule usikkerhed på lige nu. Er vist bare lidt usikker på det hele...