onsdag den 25. juni 2008

"Hold op en stor mave!"...

...ja man får mange gode kommentarer rundt omkring ude i verden ;)

Allerede træt ovenpå et hjemme jordemoderbesøg, cykeltur til vesterbro og møde med en lettere irriterende bankmand der blev ved med at påpege hvor skægt det var at have børn. Og at det slet ikke var så hårdt mht søvn mangel som alle sagde. Jeg sluttede den samtale med at påpege at det nok var hans kone man skulle spørge på det punkt...

Ryddede op som en gal igår...havde brug for at føle at vore hjem er parat til en fødsel og den første tid med den lille nye skabning. Ingen af os er super gode til at holde skidtet i bund sååååå. Men nu syes jeg her er meget meget bedre...håber vi kan holde det nogenlunde de næste uger for det giver mig ro at føle at mit hjem er parat til det der skal ske snart.

Jeg er sgu blevet så voksen, købt kolonihave, venter barn, går til bankmøder og overvejer fælleskonto!
Hallihallo ~ tid til en lur!

5 kommentarer:

Maomis sagde ...

Velkommen til den voksne verden. Den er ikke så ringe, som den måske kan se ud på overfladen. ;-) Føder du ikke snart? Jeg er ved at blive utålmodig ... :-)

Majsen sagde ...

Tror ligesom Maomis skriver det jeg lige tænkte. At pludselig er man voksen, skal træffe voksen beslutninger osv.

Jeg er også snart utålmodig. Og der kan jo godt gå 4 uger endnu. Det er næsten for spændende det her.

Alphafeen sagde ...

Maomis & Majsen: ja den der voksne verden kan nogen gange godt provokere lidt...blev voksen alt for tidligt og har et fyldende overansvarligt gen og det skal jo give noget modreaktion.

Ja jordemoderen sagde igår at jeg slet ikke lignte en der snart føder...såååå der er intet under opsejling :) i må vente lidt endnu kvinder (og mig med...prøver at hygge mig med det:))

Som mig sagde ...

Æj - det ville da ellers ikke gøre noget at føde et par uger før termin!! Kan godt huske det der med, at det betød meget, at have alt klart på den helt rigtige måde til (efter)fødslen.
Hvordan ligner man egentlig en der føder snart - eller ikke føder snart? Fordi at du slet ikke er begyndt at åbne dig?
Håber, at det lykkes dig at hygge dig med det!

Alphafeen sagde ...

Som mig: aner heller ikke hvad hun mente...hun kiggede ikke op i mig :)