lørdag den 7. juni 2008

92 kg kampvægt!


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt billede, glæder mig til den kommer ud i livet ;O)
Hvornår er du sat til?

Som mig sagde ...

Eeej hvor ser den fin ud!! Havde faktisk forestillet mig, at jeg skulle se dig højgravid, men det kan jeg godt se, at jeg vist ikke når nu (til din fars begravelse var der ikke så meget mave endnu).
35 dage! Det er jo nærmest i morgen! Hvordan m hjemmefødsel? Er du stadig lidt tvivlende?

Alphafeen sagde ...

Kristin: midt i juli :)
Som mig: kun tvivlende fordi alt har været aflyst i mange mdr nu pga af strejken...og stadig er det.Men skal stadig føde hjemme som udgangspunkt..

Majsen sagde ...

Og alle 92 ser skønne ud.

Kram

Alphafeen sagde ...

Majsen: tak! dejlig kommentar, vil tænke på den når jeg atter føler mig klumpet!