fredag den 7. marts 2008

Tycho Brahes uheldige dage

Efter læsning på kusinens blog fandt jeg ud af at Tycho regnede sig frem til 32 dage om året der var specielt uheldige...selvfølgelig måtte jeg lige ind og se om disse dage som i kusinens tilfælde faldt sammen med min fødselsdag, termin osv (det gjorde de ikke). Her er de så, de famøse 32 dage:

1. 2. 4. 6. 11. 12. 20. januar
11. 17. 18. februar
1. 4. 14. 15. marts
10. 17. 18. april
7. 18. maj
6. juni
17. 21. juli
20. 21. august
10. 18. september
6. oktober
6. 18. november
6. 11. 18. december

ps...kusine...i er da pragteksempler på at der KAN ske gode ting de dage!! ;)

3 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Det var gode nyheder, kusine! Men altså, er det ikke lidt underligt at vi alle tre har fødselsdag på en sådan dag?? Jeg ræsonnerer, at det må betyde, at det hele vendes op og ned, ophæves og dermed bliver noget positivt :-)

Anonym sagde ...

jo det er skægt i alle har ramt en :) Den næste er næsten også nød til at ramme en...så du må igang m planlægning!

Anonym sagde ...

ha ha jeg blev helt nervøs over om 2. aug. var sådan en dag.....pjuuuhhvha jeg slap uden om! søs