lørdag den 1. marts 2008

kropsupdate

Gad vide hvordan jeg skal få mig selv omkring senere i denne graviditet??? Jeg har et par år haft nogle lørdags vagter + afløsning i en superfin helsekost (procenter på alt mit helse, økologi og kosttilskud, ellers var det jo aldrig gået ;)) men efter 5 timer idag er jeg så død at jeg ikke kan tage med til vores forsinkede julefrokost (læs christina blir hjemme fra hygge og gratis mad). Virkeligt svært for mig at forholde mig til at den krop bare IKKE kan det den plejer. Istedet hygger jeg m kæresten og håber jeg kan lokke ham ud i blæsten efter indisk take away til mig (han havde ellers glædet sig til at få en pizza som han ikke har fået siden okt 07 da jeg får kvalme af pizza lugt) Jeg VAR sær før men det er sgu ikke blevet bedre ;)

Ingen kommentarer: