lørdag den 29. marts 2008

Farvel til "helsen"

Har arbejdet i en helsekost hver anden lørdag (+ diverse) de sidste par år. Men min sidste dag må blive idag, jeg har simpelthen for ondt når jeg kommer hjem og dagene efter. Må sande at der er en grundt til at jeg er sygemeldt og at denne sygemelding også gælder mit "hemmelige" (læs sorte job hvor jeg får øko for arbejdet) job...men fuck hvor jeg kommer til at savne stedet, menneskene og følelsen af at kunne stå inde for de ting jeg har langet over disken. Det er så ufatteligt vigtigt hvad man propper i sin krop, både fysisk og psykisk (desværre er jeg ikke fanatisk...igår skulle jeg pludselig have pomfritter med både ketschup, remo og pomfrit sovs...christ!)
Graviditet er ikke en sygdom men synes nu godt nok den har trukket en del med sig...:)

5 kommentarer:

Majsen sagde ...

Noget der slet ikke har med dit indlæg at gøre: håber det var dig der vandt den store lotto gevinst i aften. Een fra Nørrebro ihvertfald.

Alphafeen sagde ...

Majsen: Æv det var ikke mig :) gad vide hvordan pokker jeg egentligt ville fungere med så mange penge :) svært at forestille sig!

Anonym sagde ...

Hej igen, træls med Helsen, men kommer du ikke tilbage dertil?

Anonym sagde ...

Og øv med gevinsten ;O)

Alphafeen sagde ...

Kristin: nej det gør jeg nok ikke...kun måske hvis der lige mangles nogen når jeg er færdig med barsel..