onsdag den 26. marts 2008

Nyt arbejde...

...ja det er altså ikke til mig ;) jeg er stadig sygemeldt gravid "professions bachelor i psykomotorik og afspændingspædagogik" med bækkenløsning. Men kæresten...han er meget træt af sin chef der ikke formår at styre sine humørsvingninger (øhhhh det gør jeg vel heller ikke??) og ikke helt ejer chefevner så nu har han søgt nyt job. Egentligt troede vi det var røget men nu viser det sig at han SELVFØLGELIG ER med i opløbet og skal testes....uha det er spændende. Jeg håber sådan han får det så jeg igen kan se ham drage på arbejde i morgentimerne med mere energi og glæde end det er sket den sidste tid (som om jeg er helt vågen kl lidt i syv....;) ) Arbejdet er i designafd i en stor virksomhed (der hvor han er nu er du kun 3) som ligger 5 på cykel fra vores hjem på Vesterbro (som pt beboes af søster Pille) Så alle medlæsere: send god energi ud i universet så kæresten på mandag kan sige farvel og tak til ekschefen!

3 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Lyder spændende! Jeg krydser alt hvad krydses kan!! Har du sådan 'rigtig' bækkenløsning? Hvad kan du gøre ved det?

Majsen sagde ...

Min sidste energi går i den retning....

Alphafeen sagde ...

Hvad?: ja...har i hvert fald problemer med at gå nogle aftenen....det er især det ene af ledene pagpå bækkenet, sacroiliacaleddet...

Majsen: Tak! Han skal igennem div test fra onsdag kl 10.30....