onsdag den 5. marts 2008

Min svigermor + dagens andet uheld

(svigermoderen er IKKE dagens første uheld det er min akasse:)) Min svigermor og jeg skal på vores første alenedate nogensinde idag :) Jeg er inviteret på Perchs tesalon...må indrømme at jeg er lidt nervøs over den nye situation, altså er jo ikke vant til at være alene med hende. Så selvom hun er sød og jeg rigtg godt kan lide hende er jeg lidt sommerfuglet i maven. Haha :)

update senere på dagen: det var hygge...lækker hvis te m annanas og nybagte scones på Perchs og blev begavet med 2 x havebøger for nybegyndere samt fik nogle nye sorte bukser med mave og en bluse...:) helt overvælende. Perchs tesalon er et fint sted forøvrigt...voldsom høflig betjening der siger de, har super teviden. Teen kom i sølvkander med er " Deres te frue" (gudskelov til svigermoderen ;))

Inden jeg nåede derned smadrede jeg min cykelkurv fordi den væltede fordi jeg skulle have cykelmanden op på fortorvet for at hjælpe mig ned af en stejltrappe..beslag smadret og kurv endte midt på kørebanen så trafikproppen v søtorvet idag ca kl 14 var min skyld! Vel nede u cykelkælderen måtte manden forklare mig at belsaget ikke fandtes længere så måtte købe ny kurv/andet beslag hvilket ikke lige var planlagt. Tror jeg var lidt rundt på gulvet for min cykelmand der ellers aldrig siger meget bad mig passe godt på mig selv resten af dagen....:) Jeg prøver!!

Ingen kommentarer: