søndag den 14. september 2008

smuk septembersøndag

Det har været den smukkeste septemberdag i kolonihaven "LilleMy". Jeg har skiftet ble, ammet, spist morgenboller, samlet 20 store spande nedfaldsæbler og trillet de 18 af dem i containeren fordi de var rådne fordi jeg ikke har tid nok, ammet, trøstet skigende barn, slået græs, planet skovjordbær, trøstet, luget mælkebøtter foran haven med Fjord i viklen, spist frokost på græsset i solen med honey, trøstet, skiftet ble, ammet, luget, fejet, vasket vaskemaskine af, slæbt den ind i huset, ammet (havde på dette tidspunkt ammet flere gange end skrevet her, ha sulter ikke ;)), omplantet chokoladeblomst, luget mine højbede, (kæresten fældede en hyld og plukkede hyldeblomster) (lige nu laver han sgu armbøjninger...jøsses!), ammet - skiftet ble - trøstet (de skriver jeg ikke på flere gange nu....han har grædt uhyggeligt meget det sidste døgn, det går lige i nervesystemet! ØVlille mus) omplanetet tagetes busk, vandet mine nye bærbuske (solbær og stikkelsbær), slået mere græs, ryddet op, afleveret 4 trillebører affald, (....så tilbage på nørrebro)...badet barn, spist thai take away, vasket bleer, trøstet en masse, koger hyldebærsaft.... Dejlig dag. Jeg er glad og har en træt ryg!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som den skønneste smukkeste spæde efterårs dag. Med alt hvad den indebærer.

Kram og tanker

Heidi sagde ...

Hold da fest - havefest - du fik da lige ordnet en hel lille verden der! Det lyder fantastisk dejligt og det kribler i mig for at få en have.
Kram fra Heidi

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

pyhhhhhh!!!!....sikken en energi og alt det du har fået lavet...jeg bliver helt svedig ved tanken om alle de trillebørfulde rådne æbler....hyldebærrene hænger også her hos mig og skriger: PLUK MIG....men jeg siger til hyldebærrene...smut til Kbh. og ud i Lillemy og bliv plukket der....jeahhhh! siger hyldebærrene...lad os så komme afsted...så nu er du advaret, Alphafeen!...de er på vej (tihi !)

Alphafeen sagde ...

Frandsen: jeg er SÅ glad for min...har ønsket mig en i virkelig mange år!!

Anita: hehe...kom bare an i jyske hyldebær ;) i er velkomne til masning!

Anonym sagde ...

Lige bortset fra at det lille pus har været lidt ulykkelig, lyder det som en skøn skøn dag! :O)