mandag den 1. september 2008

danse danse danse

...idag starter Fjord og jeg til orientalsk dansemotion...efterfødselsmotion med baby i en slynge/vikle...og siden Fjord er meget glad for sin vikle og moderen glad for at danse skal det nok bive godt!

UPDATE: hold op...min krop er sgu da blevet underlig, ku slet ikke finde ud af alle de 8taller i underlige retninger ;). De andre babyer var ældre en Fjord og lå på gulvet og legede...lidt ærgeligt i mit hovede havde det mere være en ordenligt omgang hippiefreestyle med baby på maven men ser ud til at jeg også skal lære noget...hehe

(og der er lidt for mange spejle i lokalet!!)

5 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Alphafeen !

Åh det lyder da sjovt...kan lige se for mig alle de mødre med spædbørn og fed musik og vrikkende hofter......håber Fjord vil vrikke med og hygge sig.....godt at komme ud når man har sådan en lille størrelse.....

Maomis sagde ...

Ej, det lyder altså spændende. Det må du endelig fortæller mere om når du har været af sted.

Maomis sagde ...

PS: Har Fjord for øvrigt fået lov til at beholde sit smukke navn?

Anonym sagde ...

Det glæder jeg mig til at høre mere om, det lyder super fedt!
:O)

Familien Horst sagde ...

Det lyder da dejligt med noget mor og barn motion.. Håber i alle 3 har det godt. :-)