torsdag den 4. september 2008

Fjord 2008 (7 uger)


12 kommentarer:

Som mig sagde ...

Guuud han ligner Casper her - fin fin body han har på!

Som mig sagde ...

Hvor er den fra?

Alphafeen sagde ...

ja du tror det er løgn men den kostede en 20-30kr i netto... de var der engang mens jeg var gravid og er ret øvset over at jeg kun købte et par stykker...den er også med lillakant...de alm bodyer uden ben var endnu billigere... :)

Anonym sagde ...

Hvor er han skøn, og hvor vokser han hurtigt!

Alphafeen sagde ...

Kristin: ja du må altså forbi kbh inden han pludselig begynder i skole ;)

Som mig sagde ...

Netto rules!!

Maomis sagde ...

Smukke dreng!

Majsen sagde ...

I'm in love. Totally.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Fjord !

sender dig lige en lille blogger-krammer....

Familien Horst sagde ...

Sikke hurtigt tiden går... :-) og tillykke med de 7 uger Fjord

Anonym sagde ...

Ja! Jeg savner Kbh. og jer alle der over vildt meget. Er åbenbart blevet lidt skabs-københavner ;O)

fasterfis sagde ...

øj han bliver stor hurtig! du har vist god mælk søs! han ser godt nok sød ud, lille gøjs