torsdag den 4. september 2008

Hygger med mor




5 kommentarer:

Som mig sagde ...

Ih hvor dejligt med nogle billeder - og nogle hvor han har ÅBNE øjne :)
Hvor er han blevet stor!
Du har virkelig moder-udtrykket på det nederste billede!! Hi hi!

Alphafeen sagde ...

haha jeg synes nu mest jeg ser sjov ud fordi jeg selv holder mobil og prøver at komme med på billedet... Men altså når billedet er fint af ungen må det jo på bloggen ;)

Anonym sagde ...

Jeg synes det er rigtig gode billeder af jer begge to :O) Ved ikk hvad det er med dig, men jeg bliver sku så glad af at se på dig ;O)

Anonym sagde ...

Skønt med nye billeder...Han sniler jo på det sidsre billede.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Alphafeen !

jeg er også vild med det sidste billede af dig..du har et ømt udtryk i øjenene..så kan det godt være det hidstammer fra fingeren rundt med mobilen...men det ligner..udtrykket altså....et rigtigt moderligt og varmt blik i øjnene....og hvor er han sød og I er så søde sammen...måske har I fundet meleodien, tænker jeg efter at huske nogle lidt stressede indlæg fra starten af ælille fjords og dit samliv....men det ser da bare så sødt ud....