tirsdag den 12. august 2008

TILLYKKE

...til mig :)

Idag er jeg hele 34 år gammel!

9 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen til dig, smukke fe.

Som mig sagde ...

Tillykke kusine!! Håber, at du får en dejlig dag, og at Casper og du selv får lidt tid til at fejre dig på behørig vis:-)

Og tak for invitationen! Jeg tror at Viktor og jeg kigger ud - vender lige tilbage med endeligt svar.

Maomis sagde ...

TILLYKKE!!! Håber du får en dejlig dag. :-) ... i kolonihaven måske? (Hvis ikke det regner for meget ...)

Anonym sagde ...

Stort tillykke til dig
Ja det er så 34 år siden...tænkte på det kl.6 i morges, underligt det føles som 10 år siden....men kan godt mærke på min ryg nu, at jeg har passet de små søde drenge fra Selling i weekenden og brugt nogle timer i dag på at støvsuge og vaske gulve. at jeg ikke er 31 mere...og gamle Basil er ligeglad !om et par timer er det næsten det samme igen....Vi fik tilbudt en New foundler hvalp til kun 4.000---lige født for 14 dage siden...Vi turde ikke se den---nu skal det være slut med den afhængighed.
Håber du havde gode stunder i mødregruppen---en god ide med de mødregrupper.
Rigtig god dag resten af eftermiddagen også. Håber I skal have livretter til aften!!!!!
Giv lige de to drenge et knus fra mig.
De kærligste hilsner Jens og mor

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Alphafeen !

så var det ikke et forsinket tillykke jeg gav dig sidst, men faktisk for tidligt.....så nu kan jeg nå det alligevel..på selve dagen...TILLYKKE...du er jo ung endnu (siger jeg på 46 år).....håber I alle tre får en dejlig dag......rigtig hjerteligt tillykke.....

aaaa aaaaaaa
aaaa aaaaaaa
aaaa aaaaaaa

aaaa aaaaaaa
aaaa aaaaaaa


ovenstående skal gerne forestille et flag....

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Alphafeen !

det var vist godt jeg fik skrevet at det skulle forestille et flag...gad vide hvad du ellers ville have tænkt....du må lige forestille dig et mellemrum, så der ses et kryds...øv, det blev vist lidt kikset....håber du ved at tanken tæller....

Anonym sagde ...

TILLYKKE SØDE!!!

Det lyder til i havde en dejlig dag i kolonihaven :O)

Og tillykke til verden fordi den har fået dig ;O)

fasterfis sagde ...

tilllyyyyyyyykkkkkkkeeeeee iiiiiiiiiigeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! :) hurra for fødselsdag!

Alphafeen sagde ...

anne: TAK :)

Som mig:ok...håber i kommer..

maomis: holdt kbh fødselsdag i kolonihaven i søndags...igår var vi på nørrebro!

Mor: jep, sushi!

anita: hehe tak for flag!

kristin og fasterfis taaaark!