mandag den 11. august 2008

huller

Hold op det er længe siden jeg har været så længe væk fra blogland. Er helt bagud i de blogs jeg følger med i :)
Fjord er endelig gået kold ovenpå en morgenskrigtur og endda i slyngen så jeg har mine hænder fri!

Casper er på arbejde igen ovenpå at hans ryg/lænd gik i ged i torsdags...heldigvis ser det altså ikke ud til at det medfører 2 mdr sygemeldt og liggende som sidste gang...pyyhh!!

Tiden sidsen sidet er gået m amning og emning og bleskift. Dog er der blevet klemt et bryllup ind (vi nåede kirken 2 sek før bruden, babyer er sgu ikke lige sådan at få afsted i tide) og lillen klarede det superflot, det samme gjorde han meget trætte forældre ;) (og næste gang jeg får barn aflyser jeg alt minimum en mdr efter!)

Imorgen er det min fødselsdag...dette afødte som altid ønsket om at holde fødselsdag, måske endda endnu kraftigere i år fordi lillen tar så meget plads at det blev endnu vigtigere for mig stadig at have min fødselsdag.
Nå men det endte med at blive en temmelig ammehjernerodet affære hvor jeg først inviterede, så måske aflyste og rykkede til søndagen efter for efterfølgende alligevel at holde fast i igår (hvilket reulterede i at nogen af dem der kunne i første omgang havde lavet nye aftaler)...

Men det endte med en dejlig dag i kolonihaven med kærestens lagkager, varm cacao, Evas boller og lige præcis stole nok til dem der kunne komme :)
Så kære lille Sarah, Christian, Stine, Nicholas, Anette, Birgitte, Christian, Tina, Lotte, Martin, Eva, Fjord og ikke mindst Casper: tak for en dejlig eftermiddag hvor jeg næsten glemte at jeg ingenting kan huske :)

...og takket være Caspers ven preuss (der gravede), Caspers far Martin (der fik en fejlsøgermand ud), Casper (styrede det hele godt udenom mig og gravede) og min bror (der uheldigvis også hedder Casper) der lå med hovedet nede i det gravede hul og klippede kabler og svejsede nye sammen er der nu atter el i vores dejlige kolonihave!! Jubiii

(og barnet sover stadig i slyngen ved endt indlæg :))

3 kommentarer:

Line sagde ...

oKAY - Det lyder somom ham Fjord er en bøf ligesom Raja! Kolik eller ej, når han vil spise, så tror jeg du skal lade ham gøre det... Det lyder meget som et appetitspring på mig, det første kommer omkring 3 ugers tid :O)

Måske vi skal trille en tur på Assistens når jeg er hjemvendt fra Sverige? Jeg kender alt til frustrationerne om baby-bøf, og jeg ved man får brug for at tale med nogen der ikke bare syns det er fis og ballade og lutter lagkage at få et (levende) barn. Det kan være urimeligt hårdt. Så hårdt at man tænker; Hva helvede ser de andre så skide lykkelige ud for?

Mit ummer er: 30 28 21 77!

Alphafeen sagde ...

ja....og barnet er så stille og roligt når der er andre....det er næsten KUn når vi er alene m ham at han flipper skrot!

Pt prøver vi kun mad hver anden time efter sundhedsplejerskens råd da han begyndte at gylpe VIRKELIG meget op og hele tiden havde ondt i maven....nu skal han altså vente 2 timer fra ammestart til ammestart så han er ordentligt sulten og når helt ind til det fede mælk og blir mæt :)

(og ja til trilletur!)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

du lyder ved godt mod...og tillykke selvom det er lidt for sent......forstår godt at man lige trænger til at blive fejret og at alt ikke absolut kun skal handle om den lille.....