fredag den 1. august 2008

ego i opløsning

...hold op...sgu hårdt at skulle sætte sig selv i anden række når man ligesom ikke er vant til det. Om jeg er sulten, gerne ville udenfor eller bare gerne vil sidde i laaaang tid på wcet og lige glemme det hele lidt afhænger pludselig med et trylleslag af om det passer ind i Hr Fjords planer. Og det er jo ikke engang bevidste planer fra lillens side men bare elementære behov.

Oveni skal jeg så håndtere den dårlige samvittighed over at blive drøn irriteret på ham i denne tilvænningsproces til livet med egne behov i anden række. Og håndtere de spændinger det gir i parforholdet når begge kører lige på kanten af fysisk evne. Min ellers så ufatteligt tålmodige kæreste viser nye sider af sig selv, tør slet ikke tænke på hvordan det ville være her nu hvis ikke hans udgangspunkt ver det det er men måske tættere på min egen hidsighedsgrænse...

Og hvor er det pokkers heldigt at knægten kan smelte en (nu taler jeg om den nyfødte) indimellem hans "maaaaaaaaadddd NUUUUU!" og nat snotten!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja det er en ny tilværelse i har fået. Men trøst dig det hårest i starten. Ved nr. 2 og 3 barn er det blevet en selvfølge. Så snart Fjord sover igennem en hel nat, får i et nyt liv igen. Ja du er heldig at Casper er så tålmodig og rar.
Tillykke med lillesøster i dag 30 år--tiden går og jeg er heldigvis ikke en dag ældre!!!!!ha ha
Casper er også i storstaden i dag---måske i alle ses. Mange knus til jer alle mor
PS svar lige på mine sms, når du får pause. send i går.