onsdag den 7. maj 2008

mavebilleder uge 31 (30+3)





6 kommentarer:

Majsen sagde ...

Du bliver jo bare mere og mere fin. Jubel.

Nu har jeg jo snart travlt med, at få købt den barselsgave. Send mig lige en mail på hermansen@c.dk så jeg ved hvor du er henne....:-)

Alphafeen sagde ...

jubiiiiiiiiii:)
elsker gaver...forstiller mig at så længe barnet er helt lille må dens gaver føles som mine :) hehe

Majsen sagde ...

Så er vi ski født med samme gen hvad angår gaver. Gaver er gode - gaver er nødvendige - gaver er et must. Gentag 10 gange om dagen og giv dig selv en, hvis du er i underskud ;-)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

sikken en dejlig flot rund mave......

Alphafeen sagde ...

majsen: når jeg køber noget til mig selv lader jeg tit som om det er til en anden og får det pakket ind :)

Anita: Ja rund er den...og begynder altså også at være tung :)

Majsen sagde ...

Vi ligner vist hinanden på påfaldende mange områder.