tirsdag den 27. maj 2008

Det lille univers

Har igen ramt en noget punkteret periode. Er træt, tung og halvdød i kroppen. Ved ikke om jeg er småsyg, bare gravid eller om jeg har overdrevet arbejdet i og med min kolonihave...

I næste uge skal kæresten (der stadig er sygemeldt og pilledopet) stårte på sit nye arbejde. Og blal flyve til Finland (hvilket jo er lettere sagt end gjorst når man ikke kan sidde) Håber det går. Bliver underligt at være alene om dagen nu hvor vi har været sammen noget nær konstant i 1 1/2 mdr...

Kl er ca 9, plejer at være mit peak tidspunkt...ligenu sidder jeg bare i min grønne sofa og tænker hvordan pokker jeg kommer igennem dagen. Er lidt trist og tænksom, uden at vide hvorfor...og træt træt træt. Nå off til lægen med endnu en tisseprøve.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Søde, dejlige, unikke, kvinde!!!

Lys og kærlighed til dig.

Jeg sætter pris på bare det, at du er til!

Kys og knus fra Kristin :O)

Anonym sagde ...

Hej Søde
Du ved da godt, at det er hamrende trættende, smertefuldt og besværligt at være gravid de to sidste måneder, for så holder man op med at være bange for at føde... ikke fordi jeg var bange. men mine fødder var som elefanter tilsidst, så jeg anså det at have ondt under en fødsel som petitesser... også efter 44 timers veer og et kejsersnit.

Knus til dig og Casper og tttiiillllyyykkke med huset...
Anne og astrid