torsdag den 22. maj 2008

kærester




I så vidt jeg lige husker, her torsdag formiddag, har der i alle mine tidligere forhold været større eller mindre bobler af tvivl der har forstyrret mig. Enten konstant eller i perioder.

Med ham her er jeg (heldigt nok da vi ligesom meget snart skal have et barn) ikke i tvivl. Overhovedet.
Det er en enorm lettelse (jeg begyndte jo efterhånden at blive bange for at jeg ikke evnede at føle rigtigheden, at jeg simpelthen manglede rigtighedsfølelsesgenet). Og en kæmpe gave!

Grunden til disse tanker opstod imorges, da jeg som altid stod først op (vi har omvendte søvnrytmer når jeg går kold kl 23 er han den friskeste havørn) og han lige åbnede katteøjnene på klem under en kæmpe pjusket manke for at se hvad der foregik (larmer lidt når kæmpemaven skal væltes ud af sengen) kiggede rundt og storsmilede da han fik øje på mig:)
Mnnnnnnnn, YNDLINGS honey ~ über alles!


5 kommentarer:

Som mig sagde ...

Kusine, bliver helt rørt her - også torsdag morgen - hvor jeg ellers sidder og bidder i computertaster og Jungtekster...
Hvor er det livsbekræftende og dejligt at høre!
Og tillykke med kolonihaven! Ser altså fint ud selvom det er længe siden den vandt Årets Have - eller hvad det var...

Alphafeen sagde ...

har allerede fået en opsang af Ada...nabodamen (hendes have har vundet præmie flere år) fordi det der nu er mit ukrudt jo kravler ind til hende! Men hallo jeg er højgravid så det må tages i etaper, får pisse ondt i ryggen af de der luge redskaber :)
(elsker jung, hvad læser du af ham?)
Og tak! er så glad for den have (og kæresten ;))

Maomis sagde ...

Der er noget der siger mig at denne fornemmelse går begge veje. Dejligt! :-)

Anonym sagde ...

I er det skønneste par :O) Jeg bliver så glad af både dine skønne ord og det dejlige billede. I er bare DEJLIGE!!!

Håber vi alle ses i jeres lille drømme-hus, med egen jungle til sommer ;O)

Knus og kram, fra en lille jyde, der er ret så klar til familiefølelse i sit eget liv!!! ;O)

Alphafeen sagde ...

Maomis: det tror jeg ;)

Kristin: du blir også en go mor så bare kom igang ;)