onsdag den 30. april 2008

Verdens fineste unge (citat kæresten ;))




....så er der fine nye billeder :) Grunden til at det hele er lidt grumset er at jeg har moderkagen placeret på forvæggen, altså ud mod maven og at den lille da vi blev scannet lå og puttede sig op ad den.
Selve scanningen var også et show i sig selv: jeg måtte afbryde og ligge mig om på siden 5-6 gange i løbet af meget kort tid fordi barnet nu er så stort at det presser på vena cava når jeg ligger på ryggen hvilket medfører kvalme og ubehag....OG kæresten så halvdelen af scanningen liggende på gulvet, fordi han havde for ondt til at stå stille.... Godt barnet i det mindste har det GODT!! :)

8 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

nej altså hvor sød og det må være dejligt at kunne se og forholde sig til et barn med ansigt....kiggede lidt efter om næsen nu lignede nogle af billederne af Jer...men det var vist alligevel for svært.....dejligt at barnet har det godt og er over gennemsnittet på nogle punkter.....lykke til jer alle tre...

Alphafeen sagde ...

Anita: tak :) og ja det er fantastisk rart at have fået det lille ansigt at kigge på i processen med at forstå det hele!!

Maomis sagde ...

Smukke smukke billeder! For dælen det er stort det I har gang i lige nu. Helt vildt stort!

Alphafeen sagde ...

Maomis: ja det er kæmpe stort....og ubegribeligt...

Majsen sagde ...

Årh Wauw.....! Nu kender vi jo snart den lille mus der. Bare sådan af ren nysgerrighed: kender I barnets køn? Ikke at jeg skal vide hvad det er, men tanken slog mig blot om I ved det???

Alphafeen sagde ...

Majsen: nej vi ved det ikke...men vi tror vi ved det ;) (det køn der er flest af i din familie) :)

Majsen sagde ...

He he....Så må du sige til hvis du skal låne tøj.

Alphafeen sagde ...

...du har da muligvis en mere af samme køn i maven....eller hvad? Ved i allerede noget?? :)