tirsdag den 15. april 2008

Smækbuksen er i hus!




Jeg har altid haft et eller andet med gravide i smækcowboybukser...det er sgu da for cute, totalt kuglelook MEN har ikke kunnet finde nogen i butikkerne...
Idag i mødrehjælpsgenbrugsen hvor jeg er på "vagt" hver tirsdag kom der lige et par. Kan lige passe dem så nu ligner jeg en glad stor cowboystofkugle :)

Desuden har havde jeg pludselig kun en jakke jeg kunne passe og den er meget vinteragtig. Kunne ej heller finde noget i butikkerne jeg kunne lide indtil jeg pludselig faldt over en fantastisk rød regnfrakke med katte som så er blevet min forårsfrakke. Den gør mig glad og har fx allerede skaffet mig foran i køen i Netto!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne billeder :O) Sikken en dejlig frakke. Lige mig ;O)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

dejlige smækbukser..havde for mange år siden..ja det er vist rigtig mange...nok 30 år siden...som ung teenager et par cowboysmækbukser som jeg var voldsomt glade for....kunne altid have noget i lommen i smækken husker jeg...ja dejligt at se at du kan lide dem...sådan er det jo vist med moden...den kører lidt i ring eller spiral om man vil....noget kommer igen men alligevel på en lille smule anderledes måde.....ser ud til at være et barn godt på vej...