tirsdag den 8. april 2008

Frk sparetrold på eventyr


Kæresten driller mig tit med mit sparegen :) For 1000 år siden havde jeg tilmeldt mig noget tandrensningshalløj på tandlægeskolen...smart syntes jeg, når min egen tandlæge nu stadig bor i Århus (er der før jul hvert år) og jeg samtidigt kunne få det gjort aldeles gratis.
Nå men indkaldt blev jeg så i side uge med mødetid idag. Jeg møder kækt op og er kommet ned i stolen og ligge (hvilket gjorde pisse ondt i mit bækken) da jeg pludselig finder ud af at det vil tage 2,5 time......OG at det varer 3 tirsdage....altså ialt 7,5 time i en tandlægestol der gjorde pisse ondt efter 2 min og med et barn der presser ned på vena cava...NEJ TAK! Fik pænt forklaret at jeg ikke havde fået noget at vide og lægden og antallet af mødegange og at det ikke var mig fysisk muligt pga graviditeten...


Så frk sparetrold hoppede hurtigt på cyklen og drog mod sin vagt i mødrehjælps genbrugsshoppen istedet!


3 kommentarer:

anjoe sagde ...

Gravid eller ej, uff jeg turde sørme ikke lade uuddannede rengøre mine bisser :o)

Anonym sagde ...

Kender det fra mig selv. Ind i mellem tænker, jeg at jeg skal unde mig det bedste, så jeg ikke igen, igen laver et fejlkøb jeg fortryder senere... ;O)

Alphafeen sagde ...

Anjoe: :) blev også en smule klam da jeg så hendes unge ansigt, nedbidte negle og det meget "i skole"agtige sted...og bare det at have åben mund i 2,5 time...hallo :)

Kristin: ja men sgu i en balance med at det også er åndssvagt at betale vildt meget for alt muligt. Havde jeg skullet have lavet et hul el lign var det ikke blevet overvejet :) Det er jo også en læresituation, jeg har jo selv prøvet en uddannelse hvor man er afhængig af at andre vil lade en prøve...