lørdag den 26. april 2008

3 timers hardcore...

...kraniosakralterapi i fredags har sgu bedret mit bækken lidt...faktisk meget resten af fredagen men igen smerter idag. Det var fedt, blev behandlet steder jeg aldrig har prøvet før (nævner fx mellemkød og inde i munden!) Behandleren er et kombi af jordemoder, zoneterapeut og som sagt kraniosakralterapeut...dejligt holistisk og helhedstænkende. Følte mig rigtig godt hjemme...gid jeg skulle føde med hende!! Det krævr bare lige den nette sum af 20.000kr :)

Nå men kæresten er stadig invalid og skal have to timer ved hende på tirsdag. Håber!!

4 kommentarer:

Som mig sagde ...

Lyder rigtig godt! Skal du så have flere behandlinger? Har også gode erfaringer m KST i forhold til min migræne/hovedpine!

Casper sagde ...

Jeg er godt nok også spændt :) Det lyder meget mystisk alt sammen.... Men hvis bare det hjælper!

Alphafeen sagde ...

Som mig: ja skal i hvert fald have en stor omgang mere....havde det fantastisk i kroppen lige bagefter..

Anonym sagde ...

Lyder vildt spændende og lidt grænseoverskridende :O)
Jeg skal til samtale og healing hos Lisbet i Kolding på tirsdag og så er der Gregory weekend næste weekend, glæder mig så meget, nu skal der mere positiv energi på!