torsdag den 3. april 2008

Min mave 25+4




7 kommentarer:

Som mig sagde ...

Skønt med en opdatering! Og du er super-fin! De der kg er da ingenting. Får lyst til at kigge på mavebilleder fra min graviditet nu. Men den går ikke - skal skrive! Også hyggelige påskebilleder- Ja, hende Bedste er og har altid været guld - og diamanter - værd!

Anonym sagde ...

Hvor ser det hele bare dejligt ud. Og du ser fantastisk ud, får vildt lyst til at se din mave "live" ;O)og bliver lidt misundelig ;O)

Skønne påskebilleder :O)

Alphafeen sagde ...

Som mig: god arbejdslyst! og tak for "opmundringen" her midt i min følelse af flodhest!

Kristin: så tag da m anja til kbh ;) og kom igang m kæresten!! hæhæ

Majsen sagde ...

Hold da op hvor er der bare sket noget siden sidste billed session. Du er super fin.

Juhuuuuu for store maver.

Anne O'Manne sagde ...

Jøsses, hvor er du dog smuk!!!

Anonym sagde ...

Hey du, sikke megen glæde på din blog. jeg blev dejligt glad af den.

Og du er smuk OGSÅ med gravid mave.


Pas godt på dig og bitte my.


Camilla

Alphafeen sagde ...

Majsen: ja den vokser sgu hurtigt for tiden...vægten lige så, liiiiidt underligt ;)

Anne & cam: tak i kvinder, sgu rart m lidt opmundring når man skal vænne sig til at se lidt anderledes ud. Kan stadig godt blive helt foskrækket når jeg lige opdager maven i et spejl eller en rude haha :)