onsdag den 27. februar 2008

sygemeldt

...så er jeg sygemeldt fra dagsdato til min barsel går igang. Håber det kan give både krop og psyke den ro jeg har brug for. Ikke en superlet beslutning men rigtig...
Var helt nervøs inden jeg skulle snakke med min læge (som er ny så havde kun set hende en gang før da jeg skulle have en vandrejournal en uge efter min far døde) Til trods for at hun nåede at kalde mig Maja og talte i tlf halvdelen af tiden (om en der lige var kommet ud fra fængsel og ikke have råd til sine antidepressiver!!!) og ikke havde tid til at kigge på et modersmærke der er muteret gik det ok, føltes som om hun hørte efter osv.
Nu er jeg træt som hele de gamlesby og foelsket i en paddehattelampe der er alt for dyr. Sofaen får lov til at passe på mig de næste par timer...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

godt søs, så skal du ik spekulere over unødvendige ting! sygemelding styrer!

Anonym sagde ...

Godt du fik den sygemelding... jeg har lige fundet ud af at jeg kan være syg en måned mere. nu gider jeg slet ikke raskmelde mig...
knus Sarah

Som mig sagde ...

Hurra for sygemeldinger!! Tillykke!

Alphafeen sagde ...

Søs, Sarah, kusine: tak for kommentarer/opbakning...det var sgu ikke helt let for mig...:)

Majsen sagde ...

Sygemeldinger har jo som regel en grund. Så håber du får den ro du tilsyneladende har brug for, og bette fisen får en mor ud af det, som har lidt overskud.