tirsdag den 26. februar 2008

Angst

Det er nok fordi MD scanningen nærmer sig (fredag) at jeg igen oplever at angsten stiger og bekymringerne om om alt er som det skal være fylder uhyggeligt meget i mig. En del siger at jeg bare skal lade være med at bekymre mig men den slukknap har jeg ligesom aldri fundet. Kender jo godt bekymringerne og angsten fra før graviditeten men nu er de jo udvidet til at omfatte et lille andet menneske. Og til dels også faderen.
Ved selvfølgelig også godt at min fars nylige død sætter ekstra skub i misteangsten og at alt hvad jeg føler sikkert er naturligt nok men det gør det sgu bare ikke lettere at rumme og have en hverdag med.

Lidt senere: øv har sgu slet ingen hud idag...

3 kommentarer:

Stine Willum Adrian sagde ...

Hej!

Er ked af, at du skulle kigge forbi min blog lige inden din MD scanning- ved godt, at den slags historier er meget angstprovokerende! Håber alt er som det skal være - det er det jo heldigvis for de fleste. Du må også nyde din graviditet så meget du kan!

KH Stine

Rimkogeren sagde ...

"Man skal ikke male fanden på væggen, før han selv bestiller portrættet!"
Det er hulens nemt at sige til andre, men meget svært at sige det til sig selv.
Bedre bliver det ikke i din situation, når gruopvækkende historier bærer ved til angstens bål.
Slap af for selvfølgelig går det godt!

PS Savner du et billigt rin så kig ind på min blog.

Alphafeen sagde ...

Klemsemor: angsten var der inden jeg faldt over din blog...

Rimkogeren: ja jeg har sgu mange portrætter klar så jeg kan klare evt efterspørgsel...desværre....og stopknappen må sidde et sted hvor mine arme ikke når hen. Har været forbi din side :)