lørdag den 23. februar 2008

arbejdsweekend i Thorsgade

..sidder i bestyrelsen så ingen mulighed for ikke at møde op til arbejdsweekend i andelsforeningen :) Har nu endelig ramt sofaen med mit gravide legeme efter 6 timers banken vægpuds ned, pudse væggene op igen...og jeg og en nabo kvinde fik sgu også lige bygget en cykelrampe og brugt rundsaven osv....hehe fedt, føler mig helt håndværker agtigt. Men kan mærke på underlivet at jeg må tage den mere med ro imorgen.
Det der bestyrelsesarbejde er forøvrigt (ud over alle de ting vi reelt arbejder med i bestyrelsen) et sandt arbejdshelvede hvad angår kommunikation og sigen til og fra, talen nogenlunde pænt til hinanden osv osv. Mennesker i grupper er sgu en finurlig størrelse. Og er man ikke lige udstyret med "jeg er sgu da ligeglad" knappen får man sit job for!!
Jeg er nu glad for at jeg evner at sige hvad jeg mener om end det er ilde hørt i nogen tilfælde. Og i hvert fald selv synes jeg evner at kommunikere konstruktivt.

Ingen kommentarer: