fredag den 8. februar 2008

Lorte system

Netop kommet hjem fra rådighedsamtale i akassen og er pisse ked af det. Lorte system, det er fandme ikke lavet for mennesker. Jeg har fået en henstilling/advarsel fordi jeg ikke har søgt nok jobs (4 pr uge) og fordi de åbenbart SKAL være på 37 timer om ugen (dvs alt hvad jeg har søgt under gælder ikke med)..og der er sgu ingen el meget meget få 37 timers stillinger i mit lorte fag. så nu skal jeg pga advarsel stille m dokumentation på 16 søgte 37 timers stillinger 4 yger fra dags dato. Det er så omsonst....oveni det hele er der graviditeten...alle ved sgu at ingen ansætter mig når jeg er gravid...alligevel skal jeg søge 4 jobs pr uge indtil en mdr før min fødsel.
Føler mig lille og ked af det. Føler ikke der er styr på noget som helst...min far er død, mit hjem er uvist, ingen job osv osv. Føler mig totalt på kanten lige idag.

1 kommentar:

Majsen sagde ...

Det er jo GROTESK. Og så specielt når du er gravid.

Det system må være stykket sammen på den måde for, at afskrække alle og enhver for, at være en del af det. For at man skal finde noget her og nu, for at opfylde deres krav.

Men hvad så, når man tager et job så at sige for at tage et, og slet ikke er glad for det, arbejdsmiljøet osv. Så sidder de der med eksempelvis stressmeldinger, sygemeldinger osv. Men sådan ser de nok ikke på det - de får sku nok bonuspoint for, at få en "lettet" fra deres system.

Forstår din frustration.