fredag den 29. februar 2008

Misdannelsesscanning overstået!

Blev her til morgen scannet og hjerne, ryg, nyrer, mavesæk, ben, arme, hænder, fødder og hjerte så fine ud. Og grunden til jeg ikke sådan rigtigt har kunnet mærke liv endnu er at moderkagen ligger foran. Rart at få at vide, var begyndt at få lidt noia over ikke helt at kunne mærke noget. Terminen blev fastlagt til samme dag som før...heldigt for det er mit lykketal. Så nu har jeg både fået tilfredstillet den videnskablige vinkel og min overtro :)
Minimummi har vist sig at adskille sig fra forældrene ved at være lidt små kropsligt genert, den nægtede i hvert fald at sprede benene trods flere forsøg fra sygeplejerskens side på at skubbe den lidt igang. Men både faderen og moderen fik uafhængigt samme indskydelse mht køn så vi må vente til sommer og se om indskydelsen holder stik...
Åhhh det er dejligt det er overstået. Og dejligt at jeg er sygemeldt og kan begynde at finde en ro og en struktur på mad, motion osv...Dejligt at mærke glæde i maven, den har været lidt væk :)
Den lå iøvrigt med armene som faderen ligger et par indlæg længere nede ;) Håber den er lige så rolig og sovetroldsagtig!

4 kommentarer:

Majsen sagde ...

Årh pyh ha. Jeg har været lidt nervøs for hvordan det skulle gå. Men når man har en baggage som min, er det nok naturligt.

Jeg får helt lyst til, at give dig en barselsgave om ca. 20 uger.

Alphafeen sagde ...

Majsen: :) så får du sgu en af mig ca et halvt år efter ;)

Majsen sagde ...

Jammen så har vi en aftale. Er det ok, hvis det måske bliver før? Hvis nu jeg er rigtig heldig kan jeg faktisk opleve at føde 2 gange i år. Men det ved jeg ikke noget om endnu - 2 uger endnu. Kryds lige fingre.

Alphafeen sagde ...

OJJJJJJJJJJJJJJHHH :) meget gerne før, jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan!!!! hehe fik helt puls af at læse din besked... :)