torsdag den 7. februar 2008

om mig

Spas kopieret fra en anden blog, det svære (og sjove) er at man KUN må bruge 1 ord!!


Hvor er din mobil? sofaen
Din kæreste? Fantastisk!
Dit hår? langt
Din mor? jylland
Din far? død
Din favoritting? mange
Hvad drømte du om i nat? glemt
Hvad drikker du helst? isvand
Drømmebilen? Lille/rødl
Hvilket rum er du i nu? Stue
Din eks? Hvem?
Din største skræk? alenehed
Hvad vil du være om 10 år? glad
Hvem var du sammen med igår? Tina/Casper
Hvad er du ikke? følelsesløs
Det sidste du gjorde? talte
Hvad har du på? graviditetstøj
Din favoritbog? Glemt?
Det sidste du spiste? økogulerod
Dit liv? Rutsjebane J
Dit humør? Rutsjebane J J
Dine bedste venner? Super!!
Hvad tænker du på lige nu? ord
Din bil? kærestens
Hvad gør du lige nu? Skriver
Din sommer? våd
Civilstatus? lykkelig
Hvad er der på dit tv lige nu? Slukket
Hvornår lo du sidst? 13.00
Hvornår græd du sidst? 09.36
Skole? Livet

2 kommentarer:

Som mig sagde ...

Den tør jeg slet ikke give mig i kast med :-)

Anonym sagde ...

joooooooo kom nu kusine :)
Og god weekend. Må blive god ovenpå min lortedag!!