lørdag den 26. september 2009

Sko!

...ja SKO, børnesko, jeg er ved at blive komplet sindssyg af dem...drømmer om dem om natten og plages videre om dagen!

Hallgren er jo lukket og jeg har ikke lige fundet det der super kompetente sted til at hjælpe mig med Fjordbarnets fødder og deres påklædning. Er jo mest til uld/rågummi/læder men det ser ud til at barnets fod pt har for høj vrist til angulus. Nu sidder jeg her med nogle sære goretex Primigi tingester som ekspedienten bildte mig ind i det mindste havde uldfoer...(filme et syntetisk får så) og er ved at udvikle et større angstanfald.

I know...det er bare sko

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

ih, lige præcis SKO!!!
Jeg har lige købt min lille mus' første par sko. Tænk sig fys'en mente det var på tide - dog kun udendørs. Stadig bare tæer indenfor indtil hun kan gå, men alligevel.... Det er da for fedt, ikk?!!! ;)

anne sagde ...

Jeg har altid lært, at sko og tandbørster skal man ikke gå på kompromis med,så vær du bare kræsen, siger faster A.

Anonym sagde ...

Faktisk har tøj og sko de fedeste læder støvler med rågummisål... Lutter rene materialer, men ikke med membran.

Ved bare ikke om de er helt nede i Fjords størrelser...

kram

Anne