onsdag den 9. september 2009

Åh nej....

...fandme ikke om Casper igår overhørte en samtale mellem vores yndlings tahitakeaway thaidame og en rockerlignende type der omhandlede en eller anden højere indstans som den mandelige del af samtalen skulle sørge for fik 10.000 af thaibiksen hver måned :( Det afslører så hvorfor de pludselig meget gerne vil have at man betaler kontant og ikke med kort. Sikke noget rod, hva pokker stiller man op? Og biksen ligger groteskt nok 10 m fra station 2...der var endda en politimand henne midt under samtalen og bede ham rykke sin bil hvilket han smilende accepterede...

Øv for en karma!

4 kommentarer:

fasterfis sagde ...

uf hvor ucharmerende! øv

Anonym sagde ...

Jeg går dagligt forbi en sandwichbar hvor de har en seddel hængende om at dankortmaskinen desværre er i stykker. Det har den så været al den tid jeg kan huske..

mvh
Sarah

manna sagde ...

hmm, så ved jeg godt hvilken thai bix du snakker om. Kæft hvor er det bare tarveligt. Hvor meget jeg end ELSKER vesterbro, så bliver jeg bare så mega eddikesur når der ikke gøres noget mod åbenlys kriminalitet.
Som min kæreste siger, så synes han der er interessant at størstedelen af kriminaliteten sker lige dør om dør med den lokale politistation.

Jeanette sagde ...

Ej hvor er det skræmmende! Ja, hva fanden skal man stille op????