tirsdag den 29. september 2009

Endelig ro på skoene...

Det er sgu ok at jeg går for meget op i tingene...jeg havde ret i at det var elendig vejledning jeg fik i den ellers anbefalede skobiks i Søborg...Så Primigierne ryger retur og inde i varmen er et par fine lilla læder rapsko med rågummisål samt naturfarvede vinterstøvler med uldfor og tex fra samme.

Og Tut og Bissen i Fiolstræde kan RÅanbefales, fik virkelig god vejledning (hun solgte mig mindre end hun kunne fordi hun ikke ville sælge noget der ikke var 100% optimalt), hun forklarede at Fjords fod er normal bredde, smal hæl og med brede vifteformede tæer der kræver plads...og hvordan hans knoglestruktur så ud og hvordan hun mente den ville udvikle sig det næste år og hvad jeg skulle være os på mht sko. AaaaaHHhhhhhh TAK dame!

Begge ekspedienter var super og gav sig super god tid trods butik fyldt med kunder. Det var LIGE hvad jeg havde brug for ovenpå to dage med nætter fyldt med børnesko!! Pics følger...

2 kommentarer:

Som mig sagde ...

Hvilket mærke endte det så med? Eller kan jeg bare ikke læse?

Alphafeen sagde ...

...det står i tekst :) måske blevet væk i taste og stavefejl.... RAP :)