mandag den 25. juni 2007

Urban Sankt Hans

Så blev det mandag igen. Sankt hans er passeret (synes ellers jeg så op til flere hekse på gaden her til morgen) og naturen trækker igen sin energi ind i jorden. Mit humør har det bedre med den modsatte vej.
For en gangs skyld var jeg ikke ved vandet og se bål men i Enghaveparken midt på vesterbro. Vega holdt simplethen sankt hans...med tonsvis af børnefamilier, streetstyle, wokmad, musik, dj´s og hygge. bålet der var placeret midt i et soppebassin måtte tændes og påhældes alt muligt 5 gange før det for alvor futtede af. Herefter drønede halvnøgne børn i gummistøvler (med støvlekanten under vandet) rundt om bålet og legede. Kæresten og jeg drak øl og nåede såmænd også at skændes over forskellen på hø og halm og hvorvidt nogen af disse var at finde i bålet :)
Min weekend ellers? en meget dejlig langsom lørdagmorgen (Munchs på nørrebrogade har uhyggeligt gode creme horn) og en mega lang cykeltur amagerfælled rundt søndag. Faldt i søvn bagefter...hvordan holder man sig vågen til at have børn??? ps...glemte at nævne min nyeste ven brandmanden Bjørn (det var i hvert fald noget med B) der var meget fuld og havde noger brækagtigt på ærmet. Min kæreste kan godt lide at jeg ikke frygter at sidde v siden af og snakke med sådanne eksistenser, det blev jeg helt glad for at han sagde :)

Ingen kommentarer: