tirsdag den 19. juni 2007

Inspiration til liste lavning...

At skrive noget ned er en konkretisering og manifestation der for mig hjælper med at få noget ført ud i verden. Flg liste er opstået af tanker efter ekskærester og er løbende blevet opdateret gennem mit datende liv:

Hvad jeg vil & ønsker af et forhold til en mand!
17/10/05

· Kærlighed, at han vælger mig og jeg vælger ham.
· 100% ærlighed, oprigtighed, åbenhed, klarhed fra begge sider.
· Lyst og evne til at kommunikere.
· Evne og interesse for at deltage i den andens liv.
· Være både legende og alvorlige sammen.
· Ro, at blive rummet både når jeg er oppe og nede.
· Sove godt sammen, det skal føles ”rigtigt” i maven når jeg vågner og ser på ham
· Øjenkontakt / kontakt (under sex, samtaler, diskussioner osv.)
· Kysse / kropskontakt ~ også når det ikke handler om sex
· Sex: legende sexuelt rum hvor jeg bliver rummet som både ”madonna og luder”. Et rum hvor rollerne ikke er fastlåste og hvor udforskning er ok.
· Tid: prioritering af tid, at jeg og vores forhold har den højeste prioritet. At jeg mærker at han prioriter mig. Og jeg ham.
· Balance.
· Plads til at være os selv hver især.
· Børn.
· Fælles hjem.
· En god svigerfamilie.
· Jeg vil gerne være stolt over min mand og hans virke.
· Nerve og nærvær i hverdagen.

Ingen kommentarer: