tirsdag den 19. juni 2007

Anja og Leons bryllup 16 juni





Så er endnu en veninde giftet væk :). Leon friede på toppen af et bjerg i Tibet og kjolen blev efterfølgende indkøbt i Indien. Anja have sagt at der ville komme 4 i sari men da Casper jeg troppede meget indiske op i kirken var vi de eneste lookalike indere....but what, ekstra opmærksomhed folk tog sgu sågar billeder af OS!! høhø.... Synes selv jeg fik taget nogle super gode billeder, måske skulle jeg bare blive bryllupsfotograf (jeg lover tilmed at græde i kirken!!).....

3 kommentarer:

Hvad? sagde ...

Nej hvor er de fine!! Må man ikke også se et af Casper og dig? Bryllupsfotograf kunne faktisk være en meget sjov beskæftigelse - hvis man kan holde til at græde hele tiden...

Alphafeen sagde ...

....har prøvet mindst 15 gange...den vil bare ikke tage de billeder selvom jeg har lavet dem musesmå....øv....ødelægger min blogglæde :(
Godt at der er gang i din igen...trist de 14 dage hvor jeg kiggede næsten hver dag og der ikke skete noget, jeg blir helt afhængig af dagens historie fra venner og familie..

Hvad? sagde ...

Ja, men der var ligesom bare ikke noget at skrive. Skriveblokering - he he! Men kedeligt er det. JA, det er en hyggelig vane lige at kigge forbi hver dag, måske flere gange om dagen...