tirsdag den 19. juni 2007

Lykkelig?

Min ekskæreste har sagt at han ikke gider læse i min blog mere fordi han syntes den er for lykkelig? Det føles ikke sådan set indefra...og min terapeut har "sat mig op" så jeg kommer hver uge istedet for hver 14. dag. Måske evner jeg bare ikke at være 100% lykkelig, måske er lykke en kemisk reaktion der ikke kan forefindes i min krops kemi??? I hvert fald synes jeg altid der er områder i mit liv der ikke er superfede...og at når noget bliver godt og måske endda næsten lykkeligt så er der noget andet der bliver tungere.

3 kommentarer:

Som mig sagde ...

Men hvem siger også at man altid skal være lykkelig på alle områder?! Bare man er det lidt engang imellem på forskellige områder, synes jeg faktisk, at det kan være 'godt nok'. Men forstår godt hvad du mener... Mht lykkelig blog, kan den da heller ikke være andet lige pt med alle de fine bryllupsbilleder.

Beatnikkedukke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Beatnikkedukke sagde ...

Jeg tror, det er sproget.
Det er i sproget hvor ligegyldighedens og den nye naturligheds luftigt gule farve sender alle andre signaler end ulykke.
Det er der, hvor hverdagens erkendt tunge øjeblikke åbentbart kan gemme sig.
Det er i de koder, det er svært at kende.