torsdag den 14. juni 2007

Ayurveda




....så er det sgu prøvet: har fået en ayurvedisk behandling! Anede ikke hvad jeg gik ind til men fandt pludselig mig selv nøgen, smurt ind i div olier med medicinske urter i og med en indisk læge (Dr Unni) hængende over mig i et reb mens han masserede mig med sine fødder. Nærdødsoplevelse flere gange, eller troede i hvert fald at jeg ville brække et håndled eller få hold i nakken. Hvilket nu ikke skete. Men fodmassage i maven gør sgu ondt!!


Nå men en fed oplevelse med en behandlingsform der ligger langt fra min egen om end ideen om "hele mennsket" går igen. Og begge metoder har kvaliteter (min svigerfar synes dog at psykomotorik er langt kedeligere end kunsthistorie og at ayurveda på ingen måde holder :))

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

HAHA- det lyder syret- hvor meget gav du for det !

Alphafeen sagde ...

520 kr for 1 1/2 time...